De PvdA zet zich in voor een betere verbinding met Roermond en Swalmen

Door Privé: Lynn Rulkens op 14 februari 2021

De PvdA zet zich in voor beter Openbaar Vervoer. Dat doen we door de handen in een te slaan, tussen lokale, provinciale en landelijke politici.

Begin februari is er een fantastisch resultaat behaald. Het rijk heeft toegezegd bij te dragen aan verbetering en elektrificatie van de Maaslijn tussen Roermond, Swalmen en Nijmegen. Hierdoor maken we een enorme slag in reisplezier en duurzaamheid.

http://<iframe width=”560″ height=”315″ src=”https://www.youtube.com/embed/qY4pyBf8_rU” frameborder=”0″ allow=”accelerometer; autoplay; clipboard-write; encrypted-media; gyroscope; picture-in-picture” allowfullscreen></iframe>

Waar ben je naar op zoek?