Noorderplas

Door Richard Heijmann op 14 juni 2017

De afgelopen maanden is er veel te doen geweest over het ontwikkelen van de Noorderplas.
De PvdA raadsleden Richard Heijmann en Ali Bayrak hebben hier vragen over gesteld aan het College. De PvdA vindt het belangrijk dat de Maasplassen waaronder de Noorderplas zoveel mogelijk openbaar blijft voor iedereen. De vragen zijn inmiddels door B&W beantwoord. Wij hebben daarnaast een goed gesprek gehad met de ondernemer Perry Houkes. Zowel het college als B&W willen de Maasplassen en dus ook de Noorderplas zoveel mogelijk openbaar houden. De plannen moeten er voor zorgen dat de beleving op de Noorderplas wordt verbeterd. Wij zijn blij dat er een constructieve houding is. Niet alle plannen passen binnen het karakter van de Noorderplas en wij zullen dan ook kritisch en waakzaam zijn.

Ik ben geboren in Posterholt maar woon sinds 1972 in Swalmen en vanaf 1993 in Roermond. Ik mag dus wel zeggen dat ik een echte inwoner ben van de in 2007 ontstane nieuwe gemeente Roermond. Roermond is een prachtige stad. Een stad om in te wonen, te werken en te recreëren, niet alleen voor onze

Ontvang ontwikkelingen en nieuwe update via e-mail

• Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.