Door Theo Geene op 23 maart 2015

Tirza Houben en Jacqueline Aelen verkozen

Beste rode vrienden,

Met onze PvdA is het niet goed gegaan bij de verkiezingen voor de Provinciale Staten. In de Provincie Limburg is onze partij van 6 naar 4 zetels gegaan. Het positieve nieuws voor onze afdeling is dat Tirza Houben, Lijst Noord 4, nr 3, 1596 stemmen heeft  behaald en daarmee gekozen is in de Provinciale Staten. In Roermond haalde zij 605 stemmen. Wij feliciteren Tirza van harte met deze grandioze prestatie !!!

Jacqueline Aelen van onze afdeling stond nr. 2 op de lijst van Water Natuurlijk en is met 3358 stemmen gekozen in het algemeen Bestuur van het Waterschap. Wij feliciteren haar met dit succes !!!

Met vriendelijke groet,
Namens het bestuur van de afdeling Roermond/Roerdalen

Theo Geene

Theo Geene