PvdA Roermond ondersteunt Voedselbankactie 2019

Door Privé: Lynn Rulkens op 8 november 2019

De PvdA-afdeling Roermond/Roerdalen ondersteunt de actie ‘Samen voor de voedselbank’ die dit jaar wordt gehouden in de periode van 3-10 december!

Houdbare producten kunnen worden afgeleverd op een aantal adressen in de diverse woonkernen van Roermond. Daarnaast zal de PvdA Roermond op zaterdag 7 december actief in touw zijn bij een tweetal supermarkten in de gemeente Roermond.

Komende weken zullen we de actuele informatie, zoals afleveradressen en het boodschappenlijstje voor de Voedselbankactie 2019 via diverse media bij u onder de aandacht brengen. We vragen nu al aandacht voor de actie om op deze wijze invulling te geven aan het doel: het helpen van medemensen!

Samen voor de Voedselbank! Daar doen we het voor!

Privé: Lynn Rulkens

Ik hou van Roermond. Samen met mijn man en kinderen geniet ik elke dag van al het moois dat onze gemeente te bieden heeft. Desondanks is er nog veel werk te verzetten. Zo is betaalbaar wonen meer uitzondering dan regel en kan nog steeds niet iedereen meedoen. Daarnaast is het ook tijd voor een volgende

Meer over Privé: Lynn Rulkens