Zeker zijn – van een goed gesprek over Onderwijs

Door Haydar Gündoğmuş op 6 juni 2019

Donderdag 13 juni organiseert de PvdA een goed gesprek over Onderwijs.

Wij vinden het belangrijk dat elk kind zeker kan zijn van een goede start en een betere toekomst. Dat begint, vanzelfsprekend, met goed en toegankelijk onderwijs. In Nederland is dat betrekkelijk goed geregeld, maar toch zijn er ook in onze gemeente te veel kinderen, die door financiële problemen thuis niet optimaal gebruik kunnen maken van alles wat het Nederlandse onderwijs te bieden heeft.

Wij stellen ons de vraag hoe het kan dat anno 2019 nog steeds ouders de weg naar de vele ondersteunende maatregelen niet kunnen vinden. En wat we er met elkaar aan kunnen doen om te voorkomen dat niet elk kind de eerlijke kans krijgt die het verdient.

Kent u mensen of ervaart u zelf financiële problemen waardoor uw kind(eren) niet mee kan op school? Kom dan meepraten over de zorgen die u heeft.

Om 16.00 uur openen de deuren en vanaf 16.30u bieden we een inhoudelijk programma met volop ruimte voor vragen. Om 18.30 uur sluiten we af met een borrel. Aan de bijeenkomst zijn geen kosten verbonden.

Wilt u ook zeker zijn van een goed gesprek? Kom dan 13 juni om 16.00 uur naar de Synergieschool in Roermond.